Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Similia Forum en Opleidingen

Lidmaatschap SFO

U kunt zich hier inschrijven als lid van de SFO-website. Het lidmaatschap geeft u in 2024 toegang tot deze website.

Het lidmaatschap is vastgesteld op € 100,- per kalenderjaar. Studenten kunnen voor de helft van de prijs lid worden; neem in dat geval Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met ons op.

Hoe werkt het

Tussen de Homeopathie Stichting en SFO bestaat een samenwerking op het gebied van de ledenadministratie. Dat betekent dat u zich voor de SFO dient te registreren op de website van de Homeopathie Stichting en dat het lidmaatschapsgeld via ons wordt geïnd.

Heeft u al een account op de website van de Homeopathie Stichting? U kunt dan direct inloggen.
Heeft u nog geen account? Dan wordt u gevraagd een account aan te maken op de website van de Homeopathie Stichting.

Vervolgens schrijft u zich in voor het SFO lidmaatschap. U rekent af via de website van de Homeopathie Stichting. Dit kan veilig en eenvoudig met iDeal, creditcard, Bancontact of een overschrijving.

Heeft u zich succesvol ingeschreven, dan ontvangt u van de Homeopathie Stichting ter bevestiging een e-mail. Hier zit tevens een factuur bij.

Hierna ontvangt u vanuit de SFO website ook een e-mail, met daarin uw inloggegevens.
Deze nieuwe inloggegevens zijn dus anders dan die voor de website van de Homeopathie Stichting.

Indien u geen nieuwe SFO inloggegevens ontvangt, neem dan contact op met de beheerder Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met uw SFO inloggegevens heeft u toegang tot het forum met allerlei casussen.

Vanaf november ontvangt u van de Homeopathie Stichting per mail een melding om uw SFO-jaarlidmaatschap te verlengen. Via onze website kunt u verlengen, betalen en ontvangt u de factuur.

Mocht u uw lidmaatschap willen opzeggen, dan kan dat. Zegt u gedurende het jaar op, dan loopt uw lidmaatschap door t/m 31 december en zal dan stopgezet worden. Om op te zeggen stuurt u ons eenvoudig een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Geen student meer?

U heeft een lopend SFO lidmaatschap als student en bent klaar met de studie? Log in op onze website en upgrade uw lidmaatschap naar het reguliere tarief.  Het komende kalenderjaar vervalt dan uw korting als student. U vindt de optie om te upgraden in uw SFO menu.

Inschrijven voor het SFO lidmaatschap