Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Andere websites die voor u interessant kunnen zijn

Homeopathie.nl voor homeopathie, theorie, praktijk en wetenschap met alle relevante informatie voor zorgprofessional en patiënt.

De Stichting VHAN beoogt het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek in de homeopathische geneeskunde; het bevorderen van onderwijs in de homeopathische geneeskunde op universitair niveau; en het in stand houden van de homeopathische bibliotheek.

De AVIG staat voor de bevordering van de integrale geneeskunde en de wetenschappelijke ontwikkeling daarvan.

De Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland, ook wel kortweg Vereniging Homeopathie genoemd, is er voor iedereen die geïnteresseerd is in homeopathie. De vereniging is een onafhankelijke consumenten-belangenorganisatie die zich inspant om de homeopathie een volwaardig onderdeel te laten zijn van het huidige gezondheidsstelsel.

Samen voor Homeopathie is een platform van alle organisaties die de homeopathie een warm hart toedragen. Doel van dit platform is om als één coherent veld de krachten voor homeopathie te bundelen.

Wijzer Naar Gezondheid zet de reguliere behandeling van aandoeningen naast de bewezen werkzame complementaire behandelingen.

Platform Integrale Gezondheidszorg voor een nieuwe visie op gezondheid en gezondheidszorg.

De Nederlandse Vereniging van Klassiek Homeopaten vormt de beroepsvereniging van professionele homeopaten.

De Nederlandse Organisatie van Klassiek Homeopaten is een beroepsorganisatie voor homeopaten.

De Academie voor Klassieke Homeopathie is een beroepsopleiding die opleidt tot klassiek homeopaat.

De Vlaamse Studiegroep voor Unitaire Homeopathie (VSU) richt sinds 1981 post-universitaire cursussen homeopathie in om de patiëntenvraag naar alternatieve artsen met een betrouwbare opleiding te beantwoorden. De VSU brengt geneeskundigen en patiënten samen op het vlak van de homeopathie en natuurlijke middelen. Tevens promoten zij de unitaire homeopathie via online en offline kanalen. De VSU werkte mee aan de wettelijke erkenning van de kwalitatief hoogstaande homeopathie.