Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Klachtenregeling

De Homeopathie Stichting, gevestigd aan Koningsweg 234, 3582 GM te Utrecht, is verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van eventuele klachten zoals beschreven in deze regeling.

Eenduidig aannemen, beoordelen en afhandelen van klachten.

Betrokkenen

Deze procedure is van toepassing op medewerker(s) van het secretariaat en de klager.
De algemeen secretaris houdt toezicht.

Klachten

De klachten kunnen betrekking hebben op alle zaken die de Homeopathie Stichting betreffen, waaronder:

• de inschrijving, eventuele annulering en financiële afhandeling
  • de nascholing (inhoud, accommodatie, catering)

Registratie van klachten

Een klachtmelding kan per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. worden gedaan bij het secretariaat. Het secretariaat reageert hier binnen vier weken op en coördineert het zorgvuldig afhandelen van de klachtmelding. Voor de communicatie over, en overdracht van gegevens met betrekking tot de klachtmelding wordt gebruik gemaakt van e-mail. Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Beoordelen van klachten

Een klacht over de inschrijving, eventuele annulering en financiële afhandeling wordt, indien nodig, voorgelegd aan de penningmeester. In de meeste gevallen voorzien de algemene voorwaarden in de wijze van afhandeling.
Een klacht over de inhoud van de cursus wordt voorgelegd aan de coördinator van de betreffende nascholing of opleiding.
Een klacht over de accommodatie en/of catering wordt genoteerd en meegenomen bij de afspraken over de volgende activiteit aldaar.

Afhandelen van klachten

Het secretariaat coördineert het zorgvuldig afhandelen van de per e-mail ontvangen klachtmelding. Voor de communicatie over, en overdracht van gegevens met betrekking tot de klachtmelding wordt gebruik gemaakt van e-mail. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van drie jaren bewaard.

Beroepsprocedure

Tegen de uitspraak van de klacht kan beroep worden aangetekend bij mevr. Esmee de Klerk, bereikbaar per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Haar oordeel is bindend; eventuele consequenties worden door de Homeopathie Stichting dan zo spoedig mogelijk afgehandeld.